با برنامه Sony Ericsson Update Service میشه تمام گوشی های سونی اریکسون رو آپدیت کرد به شرطی که فایل آپدیت واسشون باشه (یعنی فریمور جدیدتر واسشون باشه) و گوشی ها هم قابلیت آپدیت شدن رو داشته باشند. (واسه این که بفهمی سری به سایت سونی اریکسون بزن !) برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks