درايور هاشو مجددا نصب كنيد. توجه داشته باش كه Nokia PC Suite رو بايد اول از همه كاملا UnInstall كني !

پست زير :
http://www.pcnetwork.ir/showpost.php...9&postcount=29
درایورهاشو از کجا بیارم؟؟