همه گوشيهاي N73 مموري 2گيگ مي خورن...با برند گينك استون و اكس بايت خيلي خوب جواب ميده...اگر هم هنگ كرد ميشه آپديت كرد به موريك اديشن...
با تشكر
بهنام