من شنیدم n73 یه سری مشکلات نرم افزاری در حین کار کردن باش داره
شماها که دارین میشه بگین چه جوریه ؟
ممنون میشم
کاربر شهرسختافزار
من شنیدم n73 یه سری مشکلات نرم افزاری در حین کار کردن باش داره
شماها که دارین میشه بگین چه جوریه ؟
ممنون میشم
یه سری ریز مشکلاتت سرعتی و هنگی و .... داشته که تو مدل موزیک ادیشن به طور کمل حل شده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king_and_king
کاربر افتخاری انجمن
نه هيج مشكل نرم افزاري و ... نداره...فقط موقعي كه مي خواي عكس بگيري چون كيفيت عكس بالاست يكم طول مي كشه و اگر دست كاريش كني ممكنه هنگ كنه...مشكل ديگه اي نداره...اين مشكل توي Music Edition ش هم هست...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king_and_king
با تشكر:83:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks