دوستان احیانا اگه خبر جدیدی از این گوشی موزیک ادیشنه شد اینجام بگین
TNX
کاربر شهرسختافزار
دوستان احیانا اگه خبر جدیدی از این گوشی موزیک ادیشنه شد اینجام بگین
TNX
کاربر افتخاری انجمن
منظورت چيه؟!اين گوشي كه اومده...تو بازار هم هست...!:21:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king_and_king
کاربر افتخاری انجمن
يكي از دوستام مي گفت قيمت كرده...گفتن 580 تومان هست...!كسي قيمت دقيق تر رو داره؟
با تشكر
بهنام
اقا موزیک ادیشن تو چه بازاری هست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
کاربر افتخاری انجمن
همه جا هست...:83:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nokia_My_Life
من که کل علاالدین رو زیرو رو کردم نبود ؟!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
چطور میگید همه جا ؟
کاربر شهرسختافزار
آقا این 580 هزار تومنی که گفتی موزیک ادیشنشه یا معمولیش ؟
نهایتا چنده ؟
شونصد تا قیمت من شنیدم
بعد کجا داره 580 هزار تومن ؟
اگه این باشه می ارزه
کاربر افتخاری انجمن
من گفتم كه يكي از دوستام گفت...مطمئن نيستم...خودم هم وقتي شنيدم شاخ درآوردم...:167:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king_and_king
با تشكر
بهنام
حق آب و گل داره
منهم هنوز ندیدم تو علادین دوشتان اشتباه میکنند
کاربر افتخاری انجمن
من كرمانم...نمايندگيه نوكيا (پلاس) داره...من خودم امروز زنگ زدم گفت 580 هزار تومان...ديگه تهران رو نمي دونم...
با تشكر
بهنام
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks