گوشی خوبیه
ولی بزرگترین ایرادش اینه که واسه گوشی با قابلیت Gps و همیچنین مرورگر اینترنت قوی که بهش اشاره شده ،داشتن
صفحه نمایش لمسی ضروریست
گوشی خوبیه
ولی بزرگترین ایرادش اینه که واسه گوشی با قابلیت Gps و همیچنین مرورگر اینترنت قوی که بهش اشاره شده ،داشتن
صفحه نمایش لمسی ضروریست
C U L8R
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks