با سعيد عزيز موافقم...!
ولي LG كجا و NOKIA كجا!!
920 هم نسبت به قيمتش خيليييي مي ارزه...!
کاربر افتخاری انجمن
با سعيد عزيز موافقم...!
ولي LG كجا و NOKIA كجا!!
920 هم نسبت به قيمتش خيليييي مي ارزه...!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks