احساس میکنم opera با dialup خیلی خوب کار نمیکنه . ولی با adsl ازش راضی بودم . کلا مرورگر خوبیه .
OMID REPAIR CENTER تعمیرات پاور-لپتاپ -تبلت خریدار قطعات معیوب فروش انواع بایوس های لپتاپ و نقشه تعمیرات --------
57 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 57 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks