به نظر من باید بزودی منتظر Opera 9.51 بود!
چون این ورژن به نظرم هنوز جای کار داشت
Administrator
به نظر من باید بزودی منتظر Opera 9.51 بود!
چون این ورژن به نظرم هنوز جای کار داشت
58 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 58 میهمان)
Bookmarks