من هر چی با اپرا دانلود میکنم اجرا نمیشه و error میده و میگه دوباره دانلود کن
ولی در کل ازش راضیم .
من هر چی با اپرا دانلود میکنم اجرا نمیشه و error میده و میگه دوباره دانلود کن
ولی در کل ازش راضیم .
توکل بهترین تکیه گاه
21 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 21 میهمان)
Bookmarks