سلام
من وقتی با اپرا می خواهم وارد فرومم بشوم با ارور مواجه می شوم اما با فایرفاکس مشکلی نداره.
این هم فرومم
pcinternet.ir/forum.php
سلام
من وقتی با اپرا می خواهم وارد فرومم بشوم با ارور مواجه می شوم اما با فایرفاکس مشکلی نداره.
این هم فرومم
pcinternet.ir/forum.php
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
با گذاشتن یه www مشکلتون حل میشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sardarn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی که حرف میزدی نفس نمیکشیدم، میترسیدم که حتی یک کلمه رو از دست بدم...
Administrator
چه اروری ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sardarn برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورتون بهم ریختگی قالب سایت و نوشته هاست؟
اگه جواب مثبته مشکل از طراحی صفحه است.
سپاس
نهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بالای صفحه می نوشت فروم به این فایل نیاز دارد و بالا نمی آمد اما با مرورگر فایرفاکس که می رفتم بالا می اومد
البته الان درستش کردم.
تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
نسخه نهایی 10.50 Opera Web Browser
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانلود این نسخه از سرور شهر سخت افزار
Computex (03-03-10), germ (04-03-10), M A H R A D (04-03-10), Shahryar (03-03-10), tak2750 (08-03-10)
60 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 60 میهمان)
Bookmarks