به نظر من اوپرا واسه لود کردن عکسها خیلی سرعت بهتری داره نسبت به فایر فاکس!اما من خودم فایر فاکس رو ترجیح می دم!
کاربر شهرسختافزار
به نظر من اوپرا واسه لود کردن عکسها خیلی سرعت بهتری داره نسبت به فایر فاکس!اما من خودم فایر فاکس رو ترجیح می دم!
Flock ... که توی لیست نیست...
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
कभी हार
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Virgil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زماني كه اين نظرسنجي زده شد Flock خيلي ضعيف بود و شما ميتونيد به Other راي بديد اما به نظر من اگه با Flock كار ميكنيد به فايرفاكس راي بديد بهتره چون هسته اصلي هر دو يكي هست با اين تفاوت كه يكسري تغييرات حرفه اي و ظريف در Flock داده شده .
قربانت شهرياربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
*MoJtAbA* (12-08-13)
همون موقع به فایرفاکس رای داده بودم ولی هسته Flock با Firefox یکی نیست... بلکه Flock از سورس Firefox استفاده می کنه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
कभी हार
سورس كامل نيست مثل Mambo و ميترا ميمونه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Virgil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در كل تا اونجايي كه بنده ميدونم تا حالا چند تا هسته اصلي نداريم يكي IE ، يكي فايرفاكس يكي هم NetScape . آپرا را هم ميشه يك جور هايي حساب كرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Administrator
شهریار باز میخوای خون من رو به جوش بیاری ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اتفاقا هسته Netscape و FireFox یکیه ... هر دوشون از Gecko استفاده میکنند.
ولی در مقابل، هسته اپرا فقط در انحصار این مرورگره ، که اسمش Presto هست
سپاس
به نظر من هیچ مرورگری خوش دست تر از اپرا نیست!
کلاً ازاسم فایرفاکس خوشم نمیاد ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M A H R A D (14-01-08)
من عاشق فایر فاکس هستم .با هیچی عوضش نمیکنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانستن گذشته نه برای افسوس و آه، که برای انگیزش برون رفت از تیره روزی کنونی مان بایسته است
....::::نیکوسگال::::....>>> www.Nikoosegal.blogspot.com
कभी हार
راستي در نتيجه نظر سنجي هم همچنان فايرفاكس پيشتاز هست !
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
*MoJtAbA* (12-08-13), mohammad amin (03-03-08)
mohammad amin (03-03-08)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks