من خودم عجيب با firefox رفيق شدم . يك چيز جالب وقتي inter exploer بازه سند و سيوم بهتر ميشه .
कभी हार
من فایرفاکس 3.2a1pre استفاده میکنم امکان ذخیره تب داره به هنگام خروج از مرورگر .
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
*MoJtAbA* (12-08-13), ™Ali (16-06-09), mohammad1985 (02-09-11)
عجب تاپیکی شده گوگل کروم رو باید سایر بزنیم
این تاپیک مال زمانی هست که فک کنم هنوز کروم معرفی نشده بوده ! تاپیک زیر خاکی کشیدید بیرون
ولی به هر حال هنوز Firefox بهترین انتخاب میتونه باشه
™Ali (02-09-11), microsoft3000 (02-09-11), mohammad1985 (02-09-11)
کاربر شهرسختافزار
من هم ميتونم بگم Google Chrome Update 26
عاليه موقعي كه سيستم ريست ميشه به هر دليلي تمام تب هاي قبل رو Restor ميكنه راضيم
ولي تو نظر سنجي خبري نيست ازش به هر حال من راضيم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این قابلیت رو فایر فاکس از دوران دوم زمین شناسی داشت !
DX400
کاربر شهرسختافزار
من كاري ندارم كه فاير فاكس داشت يا نداشت من اينجا در مورد كروم صحبت كردم
فكر نميكنم ربطي به زمين شناسي داشته باشه
من خودم همزمان هم از کروم هم از فایرفاکس استفاده میکنم ، یکی از اینا نباشه کار من لنگ میمونه :دی
Rezasam1 (11-05-13)
منم گفتم ویژگی که در کروم 26 ارائه شده در دوران دوم زمین شناسی توسط موزیلا ارائه شده بود.
در اخر هم میگم مرگ بر کروم
DX400
کاربر شهرسختافزار
هر كي نظر خودش براي خودش محترمه
آقاي محترم مرگ بر كروم يعني چي مگه اينجا فلسطينه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks