خواهش میکنم
راستش همونطور که امید جان فرمودن منم باشم 12.9 ورمیدارم
منتها حتما تولید سال 2017 رو بخرین
هم تصویرش بهتر شده هم cpu اش خیلی بهتر شده
از لحاظ خستگی هم در مقایسه با تبلتهای کوچیکترخوب بیشتر به چشم میاد
منتها همونطور که عرض کردم صفجه بزرگش میچربه به وزنش
مخصوصا که قلم هم بهتر و راحت تر هست استفاده اش تو مدل 12.9
اگه پیدا کردین یدونه هم کیف STM بخرین که رو خودش جای قلم داره
پیشاپیش هم مبارکتون باشه







پاسخ با نقل قول

Bookmarks