سلام
من 12.9 رو داشتم
خیلی خیلی سنگین هست
تو استفاده دراز مدت دست رو خسته میکنه
ولی از سایز بزرگش هم نمیشه گذشت انصافا
سلام
من 12.9 رو داشتم
خیلی خیلی سنگین هست
تو استفاده دراز مدت دست رو خسته میکنه
ولی از سایز بزرگش هم نمیشه گذشت انصافا
AMD>INTEL (15-01-18), Speed Racer (15-01-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks