برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از روز اول؟! منظورتون اینه که بعد از دو هفته پیگیری بازم می گفتن در مرحله فرایند کنترل کیفیته دیگه؟! من اصرار نداشتم حتماً با مدل sniper 5 تعویض شه. به من گفتن فقط بورد شما با بورد z87 معاوضه میشه و کارکرده! گفتم چرا کارکرده؟ پاسخ دادن که چون z87 آکبند تو بازار نیست. گفتم خوب z97 یا z170 بدید مابه التفاوت رو پرداخت میکنم گفتن نمی شه! بعد از پیگیری در لیون و اقدامات کاربر G1 Infinity بنا شد با آکبند تعویض بشه که ایشون گفت با مدل oc تعویض می کنیم. منم گفتم با مدل های گیمینگ g1 تعویض کنید چون بورد خودم مدل گیمینگ بوده. که شما هم گفتید با مدل عین بورد خودت تعویض می شه. که نهایتاً هم پی نوشت 2 شد که در همون فروم توضیح دادم جریان چی بوده
مشکل نرم افزاری؟ اروری که مربوط به پل جنوبی می شه مشکل نرم افزاریه؟ صدای نویز استاتیک در سیستم آنبورد صدای بورد نرم افزاریه؟ مشکلات بورد رو روی کاغذ نوشتم به بورد قبلی ضمیمه شده . ضمناً اگه نرم افزاریه چطوریه که آواژنگ به من اعلام کرد بورد قابل تعمیر نیست و تعویض میشه؟! ضمناً بورد من تا تاریخ 2 سپتامبر 2016 گارانتی داشت یعنی زمان مراجعه بیش از یکسال از گارانتی مونده بود. طوری رفتار نکنید که انگار چند روز از گارانتی مونده بوده و شما هم منت سر ما گذاشتید!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Moein برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
****
همونطور که اون روز مدیر آواژنگ تلفنی به من گفت به لیون اعلام می کنیم اون تاپیک رو حذف کنه یا قفل کنه همون اتفاق هم افتاد. مدیران لیون اون تاپیک رو قفل کردن.
من دیگه نه کاری به این فروم شهرسخت افزار دارم نه دنبال این داستان رو می گیرم. شما هم لطف کنید نه یک کلاغ چهل کلاغ کنید نه حرف تو دهن من بذارید. همه چیز با مدرک و مستدل موجوده.
به تبلیغات خودتون ادامه بدید براتون آرزوی موفقیت می کنم. اما هر زمان که ببینم با تغییر در صورت مسئله و استنتاج به نفع خودتون و تغییر در حقایق اون قضیه رو طور دیگه ای نشون می دید قطعاً ساکت نمی شینم.
موفق باشید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks