نه من منظورم این پست بود... ( بگذریم )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vestlaif برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب اینطور که معلومه این پیغام فقط به خاطر نصب مود هایی مثل مود ماشین هست! ( سایت راکستار هم این رو گفته ) اگه مود نصب شده رو پاک کنید مشکلتون حل میشه.
البته توی یوتی**ب هم یک ویدوئو بود که گفته بود چجوری مشکل حل میشه یه نگاه بندازید ببینید به حل مشکلتون کمک میکنه یا نه.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks