سلام.من موقع نصب به این مشکل خوردم...در حالی که درایو E حدود 60گیگ خالی داره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر افتخاری
سلام.من موقع نصب به این مشکل خوردم...در حالی که درایو E حدود 60گیگ خالی داره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
درایوی که ویندوز توش نصبه فضای خالی داره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arven_andomil (19-08-09)
کاربر افتخاری
حدود 1گیگ خالی داره...مگه اونم مهمه؟؟؟اونم تا این حد؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MR.Fantastic برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
MR.Fantastic (19-08-09)
من اسم dataa3ec رو در سیستمم سرچ کردم ولی اصلا پیدا نشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arven_andomil (19-08-09)
کاربر افتخاری
این فکر کنم منظورش فایل نصب باشه که رو سی دی به صورت زیپش کردنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MR.Fantastic برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
MR.Fantastic (19-08-09)
یا این فایل تو DVD نیست و یا اینکه برای انتقال موقتش در هنگام نصب به اندازه کافی تو درایو ویندوز فضای خالی نیست(فکر کنم میره تو Temp)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته به نظر من این اشکال فقط بخاطر نبود جا تو درایوه ویندوزهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arven_andomil (20-08-09)
کاربر شهرسختافزار
سلام.من gta 4 با کرک razor رو نصب کردم.تنها مشکلی که فعلا دارم اینه که هر چند دقیقه یک بار بیشتر مواقعی که escape رو می زنم این ارور رو میده.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks