میشه یه تنظیم گرافیکی ازبازی رو برام بزارید که بازی بدون افت فریم اجراشه؟
cpu:phenom 2 955
ram:4 GB
VGA:1GB 9600 gt
میشه یه تنظیم گرافیکی ازبازی رو برام بزارید که بازی بدون افت فریم اجراشه؟
cpu:phenom 2 955
ram:4 GB
VGA:1GB 9600 gt
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks