اینکه مدل کامل قطعات رو بگید .

و اینکه گرافیک یادتون رفت . مین آنبورد نمیخوام .

----------

در مورد رم 4 گیگ هم لطفأ از هرجا شده پیدا کنید برام . یا معرفی کنید ( کارکرده میخوام )
با عرض شرمندگی یکم باید صبر کنید

امروز هارد 320 رو 46-47 دارند اعلام میکنند و هارد 500 معمولی بالا 60 تومن خرید فروش میشه و همینطور e5300 بالای 70 داره فروش میره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

در مورد رم هم دیروز با هزار بدبختی برای یکی از دوستان ocz sli 2*2 G 1000 پیدا کردم که قرار هستش فردا بیان تحویل بگیرند

اگر ایشون تشریف نیاوردن و دوست داشتید تقدیم شما میکنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید