رو 605 تومان با یکی از دوستان ( خارج از دنیای مجازی ! ) به توافق اولیه رسیدیم ... از دوستان اگر کسی قیمت بالاتر بده در خدمتیم .
از حالا 48 ساعت صبر می کنم ......
عضو VIP شهرسختافزار
رو 605 تومان با یکی از دوستان ( خارج از دنیای مجازی ! ) به توافق اولیه رسیدیم ... از دوستان اگر کسی قیمت بالاتر بده در خدمتیم .
از حالا 48 ساعت صبر می کنم ......
.
.
....
......
اقا مهدی سلام
اگر واقعا اینجوری که میگید تمیز باشه من ازتون میخرم .فقط نحوه پرداخت و نحوه ارسال را دقیقا مشخص فرمایید. باتشکر
اقا مهدی سلام
اگر واقعا اینجوری که میگید تمیز باشه من ازتون میخرم .فقط نحوه پرداخت و نحوه ارسال را دقیقا مشخص فرمایید. باتشکر
لطفا اگر نفروختید با آدرس ایمیل من هماهنگ کنید MASOODM775@GMAIL.COM
آخرین ویرایش توسط MASOOD_M775 در تاریخ 16-05-11 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks