روي سوكت خاك نشسته اين برد 100% كار كرده . منم برد رو 48 و گرافيك رو 32 ميخرم .
نمردیم و فهمیدیم که شما ها از عکس می فهمید که مادربرد نو روی سوکتش خاکه !!!