برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز فکر می کنی من از پشت کوه اومدم ؟؟؟من همين حرف رو تو فروم سخت افزار به ايشون زدم . متاسفانه يكسري مسائل طنز تو بازار فعلي ما وجود دارد
اين برد فقط قسمت تغذيه اش خازنهاي سوليد دارد .
شرکت شاب و یونیکام هرکدام به صورت جدا سفارش Ax78 رو به ABIT می دهند .
سفارشات شرکت شاب معمولی است , اشغال می خرد چون ارزون در بیاد !! ولی یونیکام pwm و خازن های بهتری رو سفارش می دهد و قیمتش هم بالاتر است .
همرو مثل خر فرض نکنید !!! لطفا !!! please !! can you speak english ????









Bookmarks