کی این حرفو زده نگو جایی بت می خندند بابا یونیکام و شاپ شرکت های گارانتی کننده هستند تنها تفاوتی که دارند اینه که یونیکام تعمیرگاه مرکزی خاورمیانه رو داره و هر جفتشون نماینده رسمی ابیت در ایران هستند

شما اون تفاوت رو هم که دیدی احتمالا تاریخ ساخت ها فرق می کنه

من همين حرف رو تو فروم سخت افزار به ايشون زدم . متاسفانه يكسري مسائل طنز تو بازار فعلي ما وجود دارد
اين برد فقط قسمت تغذيه اش خازنهاي سوليد دارد .
دوست عزیز فکر می کنی من از پشت کوه اومدم ؟؟؟
شرکت شاب و یونیکام هرکدام به صورت جدا سفارش Ax78 رو به ABIT می دهند .
سفارشات شرکت شاب معمولی است , اشغال می خرد چون ارزون در بیاد !! ولی یونیکام pwm و خازن های بهتری رو سفارش می دهد و قیمتش هم بالاتر است .
همرو مثل خر فرض نکنید !!! لطفا !!! please !! can you speak english ????