دوست عزیز اینا پک هستش یا دو تا تکی؟
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2 تا 2 گیگ جدا. البته من نتونستم تو بازار از برند پاتریون پک کامل 4 گیگ تو یک جعبه اونم باس 800 پیدا کنم!

تا آخر امشب وقت هست!

بدوبدو حراجش کردم