بله همون طور که حدس می زدم بعضیا که اینجا پست دادن سر کاری بوده!!! (خدا بکوشتتون) . مگر آذار دارینپ؟؟!

به علت نامردی بعضیا :دی تاپیک از نو تا 1 روز دیگه باز هست.
آخرین قیمت 67 بود. قیمت بعدی برای این رم .

بدو بدو حراجش کردم. (جان خودم نوی این رم ها 90 تومن هم قیمت داره)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید