سلام دوستان یه گرافیک ایسوس 730 2 گیگ دارم 2 سال دیگه از گارنتیش مونده این چند میرزه ؟
10 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 10 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks