ممنون از شما همکار عزیز الان قیمت که فرمودید برا دسته دوم میباشد ؟
آیا الان من بخوام بفروشم فوری چه قیمتی برمیدارید یا شما یا همکاران ...
کاربر شهرسختافزار
ممنون از شما همکار عزیز الان قیمت که فرمودید برا دسته دوم میباشد ؟
آیا الان من بخوام بفروشم فوری چه قیمتی برمیدارید یا شما یا همکاران ...
۴۸۰ فکر کنم قیمت منصفانه ای باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karbon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
13 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 13 میهمان)
Bookmarks