بله مگه پردازنده سوکت 1156 قراره قیمت corei3 6100 باشه . پردازنده سال 2010 با پردازنده سال 2016 باید تفاوت داشته باشه . قطعات کامپیوتر عمر مفید دارند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط soob برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سوکت 1156 مادربردهاش حداقل 6 سال کار کردند . که این زمان عمر مفید یک مادربرد هست .
کاربر شهرسختافزار
دو تا 8 گیگ هستندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط asghar2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ماجولی 160-170
asghar2000 (10-04-17), iCe m@n (10-04-17), modiret2 (11-04-17)
کاربر شهرسختافزار
سلام
الان گرافیک GIGABYTE GTX 970 WF X3 OC 4GB GDDR5 تا شهریور امسال هم گارانتی داره
کاملا تمیز و اوور نشده جعبه و متعلقاتش هم همه موجوده
چند می ارزه؟
یه سوال دیگه اینکه ارزش داره که به جای این 1060 بزاریم روی سیستم
تاثیری داره یا ارزش تعویض نداره؟
از من میشنوی الان وقت تعویض 970 نیست . به نظرم حالا ها این کارت پاسخگوست . تفاوت اینقدر نیست که بخوای باضرر نسبتا سنگین 970 را بفروشی و1060 بگیریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iCe m@n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
والا آخه الان بازی ها دیگه 4 گیگ هم یه جورایی کافی نیست براشون ولی خب خودم راضی هستم و بیشتر قصدم اینه یهو 1070 بگیرم به جاش
حالا این گرافیک من با وضعیتی که گفتم چند می ارزه به نظرتون؟ میخوام یه رنج قیمت دستم بیاد
800-900 فکر نکنم بیشتر خریدار داشته باشه . در بهترین حالت 950برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iCe m@n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
iCe m@n (10-04-17)
کاربر شهرسختافزار
سلام این قطعات چقدر قیمتشه ؟
مادربرد:giga p81-d3
سی پی یو:core i5-4460
رم:2*4GB ddr3
کیس:green magnum +
پاور Green 480
این سیستم خودمه ولی کارت گرافیک و هارد و درایو نوری هامو از روش برمیدارم
main 180برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Th3_uN1Qu3 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cpu 500-550
ram 140
کیس 40
پاور 67
Th3_uN1Qu3 (11-04-17)
کاربر شهرسختافزار
سلام
این گرافیک رو به دست، نه مغازه دار چند بفروشم خوبه اقای امید؟
GT 730 2GB 128bit
|
|
13 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 13 میهمان)
Bookmarks