درود
من منظورم همون بود منتها چون یادم رفته بود و کامل یادم نمیومداسمش رو... معادلش رو گفتم ... از انویدیا میشه هسته کودا و از AMD میشه استریم پروسسور.. حالا شما سخت نگیر و ببخش.. بعدش cpu=i3 530 2.93 gig 4mb cache که سوکت 1156 هست الان واقعا دسته دومش 240 یا همین حدود میارزه؟؟؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks