عذرخواهی میکنم من یه کارت گرافیک آکبند msi r9 x270 2g تو طبقه اول پاساژ ایران دیدم فروشنده گفت 620....حالامال من که نسخه x نیست قیمتش 500 هست 2سال هم کارکرده..من 400 میگم کسی نمیخره
کاربر شهرسختافزار
عذرخواهی میکنم من یه کارت گرافیک آکبند msi r9 x270 2g تو طبقه اول پاساژ ایران دیدم فروشنده گفت 620....حالامال من که نسخه x نیست قیمتش 500 هست 2سال هم کارکرده..من 400 میگم کسی نمیخره
جنس آکبند قضیه اش فرق میکنه همچنین مغازه داری که تو مجتمع هست . این کارت در خوشبینانه ترین حالت 500 فروش میرسه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Torang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (05-04-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks