تشکر جناب Over_Cracker ببینید این cpu چطوره Pentium 945 4M Cache, 3.40 GHz, 800 MHz بدون پک 65000 نظرتون چیه بگیرم؟ در چه سطحیه میشه باهاش بازی کرد یا 3dsmax کار کرد؟
کاربر شهرسختافزار
تشکر جناب Over_Cracker ببینید این cpu چطوره Pentium 945 4M Cache, 3.40 GHz, 800 MHz بدون پک 65000 نظرتون چیه بگیرم؟ در چه سطحیه میشه باهاش بازی کرد یا 3dsmax کار کرد؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks