مهدی جان من مشکل اعصاب ندارم بعدا که بیشتر با هم آشنا شدیم این مطلب به شما ثابت خواهد شد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdihai برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در زمانهای نه چندان دور کسی در اینترنت جرعت بردن اسمی به جز ایسوس ، گیگا بایت و تا حدودی msi را نداشت
من یکی از کسانی بودنم که زمان و بودجه سنگینی برای تست و بررسی کامل سایر برندها گذاشتم و در نهایت با توجه به قیمت و کیفیت محصولات ازراک، این برند را بهترین برند برای خود و پیشنهاد به دیگران تشخیص دادم
همانگونه که مظاهر گرامی فرمودند پستهای قبلیم در تاپیک فقط جنبه شوخی داشت
اگر سری به بازار جهانی بزنید متوجه خواهید شد تفاوت قیمت محصولات برندهای مختلف بسیار ناچیز است ولی در داخل ایران اختلاف قیمت همین کالاها فقط به واسطه عدم اطلاعات کافی مصرف کننده به بیش از 50% هم میرسد ( قیمت مادربرد ازراک حدود 180 و قیمت مدل مشابه msi حدود 300 هزار تومان است )
حالا یا این خارجیها ارزش و سواد درک تفاوت این بردها را نمیدانند یا ما از حول حلیم تو دیگ افتادیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر حال پول و تصمیم در اختیار شماست ولی شخصا هم خودم سالهاست از محصولات ازراک استفاده میکنم و هم تقریبا تمام دستگاههائی که در این چند سال برای آشنایان و غیر آشنایان پیشنهاد و تقدیم کرده ام از مادربردهای این شرکت بوده اند و هیچ مشکل خاصی هم نداشتیم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks