تشکر جناب Over_Cracker ببینید این cpu چطوره Pentium 945 4M Cache, 3.40 GHz, 800 MHz بدون پک 65000 نظرتون چیه بگیرم؟ در چه سطحیه میشه باهاش بازی کرد یا 3dsmax کار کرد؟
کاربر شهرسختافزار
تشکر جناب Over_Cracker ببینید این cpu چطوره Pentium 945 4M Cache, 3.40 GHz, 800 MHz بدون پک 65000 نظرتون چیه بگیرم؟ در چه سطحیه میشه باهاش بازی کرد یا 3dsmax کار کرد؟
کاربر شهرسختافزار
خیر عزیز،ارزش نداره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdihai برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پردازنده E2180 با فرکانس 2 گیگاهرتز بهتر از پنتیوم 945 عمل میکنه.
برای بازی و 3dmax هم e2180 بهتره. اگر کمی هم اورکلاکش کنید،و کارت گرافیک مناسب هم تهیه کنید،سنگین ترین بازی ها را میتونید باهاش پلی کنید!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks