مقایسه پردازنده لپتاپ با دسکتاپ مقایسه صحیحی نیست . این رو میتونید از وبسایت هایی که مقایسه کردند چک کنید .
شما پردازنده برادول را با اسکای لیک مقایسه میکنید . شما همون کیس رو میتونی با گرافیک r7 360 بگیری یا پردازنده رو corei3 6300 ببندی . به نظر من تصمیم بسیار غلطی هست خرید لپتاپ .
من میخام اون سیستم اولی که گفتیدو یه جوری بالاخره بگیرم...ایا میشه از ssd صرف نظر کرد؟قیمتش ۲۵۰تومنه.