عزیز کیسی که معرفی کردید بالای ۲/۵۰۰میشه که گرونه واسم..
واسه همین چند مدل لبتاپ نگاه کردم که سیستمشون از این کیس واقعا بالاتره و همچنین قیمتشون ارزونتر...میخاستم بدونم دلیل این ارزونیش چیه و ایا می ارزه که به جای سیستم،یه لبتاب بگیرم؟که کارمو راه بندازه؟
به عنوان مثال این مدلو ببینید:
Lenovo Essential G5080
مشخصات فنی:
پردازنده‌ Intel Core i7 5200U 2.4 GHz up to 3.0 GHz
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایت
صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل
پردازنده‌ی گرافیکی AMD Radeon R5 M230 2GB
ابعاد: ۳۸۵ در ۲۶۵ در ۲۵ میلی‌متر
وزن ۲.۵ کیلوگرم
باتری از نوع ۴ سلولی
دارای ۱ پورت USB 3 و ۲ پورت USB 2

قیمت ۲٫۰۶۰٫۰۰۰ تومان
--------------------------------------------------------
همچنین این مدلام هستن که در حد دوتومنن..
HP Pavilion 15-p249ne
DELL Inspiron 5558
مقایسه پردازنده لپتاپ با دسکتاپ مقایسه صحیحی نیست . این رو میتونید از وبسایت هایی که مقایسه کردند چک کنید .
شما پردازنده برادول را با اسکای لیک مقایسه میکنید . شما همون کیس رو میتونی با گرافیک r7 360 بگیری یا پردازنده رو corei3 6300 ببندی . به نظر من تصمیم بسیار غلطی هست خرید لپتاپ .