خواهش می کنم. چشم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Iverson برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیر من هرگز در زندگیم استاد نبودم و نخواهم بود. همیشه افتخار شاگردی نزد اساتید خودم رو داشتم. (حتی در طی 50 سال آینده اگر عمری باقی باشه!)







پاسخ با نقل قول
Bookmarks