متشکرم دوست خوبم
شما لطف دارید
- حقیقت امر اینه که من نمیدونم موتور رندر افترافکت بر چه اساسی هست
اگر کمکم کنید ممنون میشمالبته خودمم پیگیر قضیه میشم
- کیس + مانیتور
- اهل گیم هستم. اما قصد ندارم Base این سیستم رو روی گیم بگذارم
- سقف بودجه بازه، اما برای اینکه شما یه بازه ی ذهنی داشته باشید میگم مثلا 15 میلیون
- دلم میخواد راجعبه سرور بیشتر بدونم
بازم ممنونم






پاسخ با نقل قول



Bookmarks