همه دوستان جواب بدن که چه برندی بهتره تا به یه نتیجه دقیق و درست برسم.
شنیدم گرین ایرانیه .ایا overclocker ها هم همین رو پشنهاد میدن(چون با پاور سر و کار دارن)
اگر میدونید همه ی لیست 56 رو کامل کنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks