برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید = موافقم و حتما میخرم.
پس سیستم پیشنهادی شما دوستان عزیز:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Q9550
ddr2 یا ddr3 باس 1333 4gig (نظرتون در باره باس 1600 چیه) اصلا فرق ddr2 و ddr3 در چی شون هست؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید مادر برد x48(چند تا اسم این سری رو میگین)
گرافیک 4870 x2(موافقین؟) بعضی ها میگن دو تا 4870 hd بگیر.(نظر)
power 800 تقریبا
case:green
اگر اینها رو رد میکنید با دلیل.
من کیبورد و موس و مدم و ... از قبلی دارم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks