بله مناسبه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط V.W برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله مناسبه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط V.W برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کارتی که کاملاً نو باشه اسیک اش 100 درصده ؟ چی باعث کم شدن اسیک میشه ؟
نه لزوما . این ASIC QUALITY یک پارامتر نسبیه . GPU تا 60 درصد هم دیدم که به خوبی کار میکنند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط V.W برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس احتمالا این کارت رو بگیرم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط الان چطوری میتونم از سلامتش مطمئن تر بشم ؟ (چون فروشنده میگه کاملا سالمه)
لازمه بگم از قسمت خاصی از کارت یا جعبش عکس بگیره بفرسته ؟ یا با برنامه خاصی تست کنه اسکرین شات بگیره ؟
با تشکر
15 دقیقه تست furmark رو pass کنه کارت سالمهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط V.W برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
V.W (27-07-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks