راستش من یک مقدار به LGA775 اونم از نوع 4 هسته ای اون برای کسی که میخواهد سیستم تازه بخرد حساسیت دارم.
به نظرم یک جورایی پول دور ریختن هستش . به نظرم همون سیستم اول را که خودشان میخواستند بخرند اگه پردازنده اش را Phenom II X4 بکنند و یک مادر برد بر پایه AM3 بگیرند هم ارزونتر در می آید هم عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت.
در ضمن توی بازیها هم اون کارت گرافیکی GTX275 به نظر من خیلی بهتر از یک HD5770 جواب خواهد داد. به هر حال تنها نکته ای که به نفع HD5770 است پشتیبانی از DX11 است یا بطور دقیقتر همان امکانات Teesselation است که متئسفانه این کارت بین 30 تا 40 درصد کاهش قدرت پردازش تصویر هنگام بکار گیری این قابلیت پیدا میکند. و در ضمن در بازیهای DX10 هم بطور قابل ملاحظه ای از GTX275 ضعیفتر است و در ضمن قابلیت امکاناتی به مانند PhysX , 3DVision را که توسط کارتهای NVIDIA ارایه میشود ندارد.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks