دویت عزیز اون کارت گرافیک hd5850 کارت خیلی خوبی هستش شما میتوانید همان را بگیرید .چیزی که من میگم اینه که مادر بردی را انتخاب کن که امکان استفاده از دو کارت گرافیکی داشته باشد تا اینکه اگر در آینده خواستی از دو کارت گرافیکی برای crossfire و یا SLI استفاده کنی و یا اگر احساس کردی میخواهی از PhysX استفاده کنی مشکلی نداشته باشی و فقط با جا زدن کارت در شکاف توسعه کارت راه بیفتد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط .:Me3o:. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد GTX275 و یا HD5850 گرفتن توجه کنید که HD5850 مقداری سریعتر میباشد. ولی این امر هم یک مقدار بسته به سلیقه فرد در مورد کارت دارد و هر دو کارتهای خیلی خوبی میباشند . ولی با توجه به کاربرد شما به نظر من همان HD5850 برای شما بهتر باشد و بعدا در صورت نیاز به PhysX و یا CUDA در صورتی که سیستم شما توانایی استفاده از دو کارت گرافیک را داشته باشد راههایی وجود دارد که یک کارت دیگر مانن GT240 ویا 9600GT را به سیستم اضافه کنید.
در مورد هارد دیسک سری F3 حدود 33% از سری f1 سریعتر هستند.
در این لینک شما یک مقایسه بین هاردهای مختلف را می بینید .
http://www.bit-tech.net/hardware/sto...3-1tb-review/1






پاسخ با نقل قول
Bookmarks