ممنون از راهنماییتون دوستان. حالا بازی ها رو در رزولیشن بالا هم نیاره مشکلی نیست فقط اجرا بشه . البته مانیتورم 1440 در 900 هستش. حالا فارکرای 4 و اساسین یونیتی رو این سیستم بالا میاره ؟ رو چه کیفیتی ؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون از راهنماییتون دوستان. حالا بازی ها رو در رزولیشن بالا هم نیاره مشکلی نیست فقط اجرا بشه . البته مانیتورم 1440 در 900 هستش. حالا فارکرای 4 و اساسین یونیتی رو این سیستم بالا میاره ؟ رو چه کیفیتی ؟
با تنظیمات متوسط پیشنهاد میکنم کارت رو این بگیریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط farhad0 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
zotac 750 ti oc 2gb
قیمت 540 با گارانتی آواژنگ
alksdj (11-11-14), I M A N (11-11-14), Rezasam1 (13-11-14), مهدی بهادرفر (11-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks