خیلی ممنون داداش . پاوری که دوستمون معرفی کردن چطور ؟ چون شاید کیس green x1 رو هم گرفتم و بعدا اگر خواستم فن اضافه کنم پاور براش مشکلی پیش نیاد . گرافیک هم همینی که شما پیشنهاد دادید رو می گیرم .
کاربر شهرسختافزار
خیلی ممنون داداش . پاوری که دوستمون معرفی کردن چطور ؟ چون شاید کیس green x1 رو هم گرفتم و بعدا اگر خواستم فن اضافه کنم پاور براش مشکلی پیش نیاد . گرافیک هم همینی که شما پیشنهاد دادید رو می گیرم .
I M A N (11-11-14)
بله پاور هم مناسبه .البته رم رو سعی کن 4 گیگ دیگه اضافه کنی . چون بعضی از گیم ها . 8 گیگ رم رو لازم دارند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط farhad0 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
I M A N (11-11-14), Rezasam1 (13-11-14), مهدی بهادرفر (11-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks