1- قطعا اگر بتونید به 1155 سوییچ کنید خب بهتره به دلایل زیادی از جمله آپ تو دیت بودن ، توانایی انتخاب پردازنده های جدیدتر و قدرتمند تر با بازه های قیمتی مختلف و مناسب که خودتون واقفید.
2- پردازنده های 1155 همگی از q6600 شما قویتر هستند حتی مدل i3 برای اثبات می توانید به بنچمارک ها مراجعه کنید.
برای مثال مقایسه ی i5 1155 و i3 1156 و q6600 رو براتون می ذارم تا کاملا متوجه اختلاف کارایی بشیم.
http://www.tomshardware.com/charts/d...d[4424]=on
در بنچمارک ها حواستون باشه که امتیاز (هر چه بیشتر ، بهتر) مورد مقایسه ست یا زمان (هر چه کمتر بهتر).
3- مزیت یا عیب بودن گرافیک آنبرد یه چیز نسبی ست. برخی گرافیک های آنبرد به چیپست مادربورد برمی گردند و برخی به پردازنده های گرافیک توکار. غالب مادربورد های حرفه ای و چیپست های سری حرفه ای فاقد گرافیک آنبورد می باشند.
در هر صورت اگه گرافیک غیر آنبورد داشته باشید بهتره که علی الظاهر دارید ولی مدلش رو ننوشتید.
4- قطعا ارتقا به 1155 به دلایل زیادی بهتره.
5- پاور هم بستگی داره که در نهایت کدوم سیستم رو بخواهید انتخاب کنید و چقدر هزینه پاور کنید.
مقدار رم هم بستگی به کاری که می خواهید بکنید داره که 8 باشه یا 4.
بعد از پاسخ شما و مشخص شدن تصمیمتون، دوستان و بنده انشاءالله بیشتر بتونیم راهنمایی بکنیم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks