يه چيزي داداش گلم اونم اينه كه وقتي تكنولوزي جديدي مياد مطمئن باش از قبليش خيلي بهترهپس بيشتر تمركزت رو روي مادر بورد و ژاور بزار و بدون 1155 بهتر وبهينه تر شدهموفق باشي
يه چيزي داداش گلم اونم اينه كه وقتي تكنولوزي جديدي مياد مطمئن باش از قبليش خيلي بهترهپس بيشتر تمركزت رو روي مادر بورد و ژاور بزار و بدون 1155 بهتر وبهينه تر شدهموفق باشي
کفتر کهنه پر ایوان طلایومبچه ی محله ی امام رضایومدر خدمتیم
hosseingrami (21-10-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks