مشکلی نداره . مسلما تا Z بیشتر LETTER تعریف نمیشه . بعد از نصب ویندوز متصل کنید مشکلی ایجاد نمیشه .
خب مشکل رو که میدونم نداره، منظورم اینه که نشون نمیده دیگه بقیه رو!
چطوری نمایش داده میشن باقی درایوها؟!