کارت VGA : ATI HD 4770 HIS در نوع خودش بی نظیر اما هنوز یه مقدار گرونه.اگه اینکارت رو بگیری باید یه پاور 530 وات هم در نظر بگیری.کارت هم رده 4850 هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط helplab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این دوتا مادربورد فرقی با هم ندارند .مدلی که توش D هست ویژگی ULTRA DURABLE داره.






پاسخ با نقل قول


Bookmarks