برای محاسبه این که به چه پاوری نیاز دارید یه سر به سایت زیر بزنید البته دقیق دقیق نیست ولی می تونه راهنمای خوبی باشه
کاربر شهرسختافزار
برای محاسبه این که به چه پاوری نیاز دارید یه سر به سایت زیر بزنید البته دقیق دقیق نیست ولی می تونه راهنمای خوبی باشه
helplab (20-07-09)
کاربر شهرسختافزار
از لطف تمامی اساتید متشکرم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دیگه این سیستم را می گیرم فقط یکی بگه من باید چه پاوری تهیه کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
CPU : Core 2 Duo E7400 >>$>>Toman>>133000
VGA : GIGABYTE ATI Radeon HD 4670-1GB DDR3 >>$>>Toman>>112000
M.B : GIGABYTE EP43S3-L >>$>>Toman >> 87000
RAM : 2*1GB KingMax DDR2/BUS 800 >>$>>Toman>>36000
Monitor : Samsung T1900 >>$>>Toman>>205000
HDD : Samsung 500GB SataII F1 32Mg >>$>>Toman>>58000
Power: Green GP380 >>$>>Toman>>???
Modem : Dial UP Axtrom 56K >>$>>Toman>>8000
DVD RW : Liteon 24X SataII>>$>>Toman>>30000
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط helplab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام دوستان عزيز. من چند روزي نبودم.
ضمن تشکر فراوان از جناب Computex که Light Scribe رو خوب توضيح دادن و مشاوره خوبي هم ارائه دادن نهايتا به نظر بنده در ليست فوق بهتره به جاي H.D.D Samsung از H.D.D Western Digital استفاده کنيد که بهتره و ضمنا به جاي Modem Axtorm از مودم Dialup Gigabyte 56K که از هر نظر از مودم مذکور بهتره و هم قيمت اونم هست استفاده کنيد(بهترين گارانتي رو هم داره).
ضمنا اگر 38000 تومان ديگه خرج کنيد و کارت گرافيم رو به ATI Radeon HD4850 ارتقاء بديد سرعت اجراي بازيها چند برابر خواهد شد و واقعا ارزششو داره.
اما لزومي نداره که 20000 تومان اضافه هزينه کنيد که به جاي E7200 بريد و E7400 بخريد!!! تفاوت کارآيي چنداني نداره. بهتره که خرج گرافيک کنيد اين مبلغ رو.
ضمنا با 36000 تومان حيفه که رم با مارک Kingmax بگيريد. شما با 35000 تومان مي تونيد دو تا ماژول 1GB Corsair DDR2/BUS 800 تهيه کنيد که توي پکيج Dual channel هست. اين رم بهتر از Kingmax ست و جزء برترين برندهاي دنياست.
مابقي قطعات خوبن.
سوالي بود در خدمتم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks